کاربرد لوله پلی اتیلن در صنایع مختلف
نوشته شده توسط : پارس زانوس

لوله پلی اتیلن و انواع مختلفی که دارد، تحولی در صنعت آبرسانی و آبیاری و ساختمان سازی است. اگر تا قبل از این، نگران رسوب املاح معدنی در لوله‌ها بوده‌ایم، به طول عمرشان فکر می‌کردیم و پارگی و ترکیب آب با پلیمر لوله نگرانمان می‌کرد، حالا پلیمر پلی اتیلن، تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته است.

 

کاربرد در آبرسانی

یکی از کاربردهای اصلی لوله پلی اتیلن، استفاده در آبرسانی و آبیاری در صنعت کشاورزی است که باعث افزایش سطح زیر کشت می شود. استفاده از آن در صرفه جویی در مصرف آب موثر است که باعث می شود مشکلات کمبود آب در مناطق مختلف کشور را جبران کند. روش های مختلف آبیاری با این لوله ها امکان پذیر است، مثل آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره‌ای و آبیاری های دیگر....

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

انتقال فاضلاب (سیستم فاضلاب) برای جمع آوری آب‌های سطحی و یا فاضلاب‌های صنعتی در مجتمع‌های بزرگ صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا نفوذ سیالات به عمق خاک می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به پایه‌ها و تاسسیات زیر زمینی وارد نماید.

 

کاربرد در صنعت ساختمان

هر کدام از ساختمان ها به داشتن لوله پلی اتیلن نیازمند هستند. طول عمر بالا، مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، آسیب‌ناپذیر بودن در برابر جویده شدن، پارگی و مواد و حلال‌های شیمیایی، از مزیت های این لوله در صنعت ساختمان‌سازی است.

 

کاربرد در کاورینگ و مخابرات

لوله ها و اتصالات پارس زانوس در کاورینگ کابل های برق و مخابرات باعث کاهش هزینه‌های اجرا و سرعت نصب و راه‌اندازی این خطوط می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

پارس زانوس

 

 

 

 

.

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: